woensdag 4 mei 2022

Dag 10: Los Angeles - Schiphol

We hebben gisteren de auto ingeleverd. We zitten in een hotel vlak bij de luchthaven en dat scheelt ons weer tijd. We hebben in totaal 1087 miles gereden, dat is 1750 km. En dat in 10 dagen. De auto is prima bevallen. Niks mis met een SUV automaat! En ook Android Auto vond ik fantastisch (zo blij dat ik dat in mijn nieuwe auto krijg!!)

Na het ontbijt hebben we de hotelshuttle naar LAX genomen. Bij het inchecken vertelde de KLM mevrouw dat mijn koffer te zwaar was en dat ik 100 dollar moest bijbetalen. Ik heb alleen geshopt bij Victoria's Secret, en alhoewel ik niet de kleinste maat heb, kan dit toch niet de 10 kilo overgewicht verklaren. Gelukkig was zus weer bij de pinken en zag dat de mevrouw kilo's en ponden door elkaar haalde. Er kon geen excuses of een sorry vanaf voor het feit dat ze me bijna een poot uitdraaide.

We hebben nog even geluncht op de luchthaven en daarna konden we aan boord. Wat kan ik daar verder over zeggen? Ik denk dat het niemands hobby is om bijna 10 uur in een vliegtuig te zitten. Ik was dan ook blij toen we weer geland waren.

Tegen alle verwachtingen in hadden we onze bagage redelijk snel :)

En toen was het dus weer uit met de pret. En pret hebben we gehad! Het was heel fijn om na twee jaar afwezigheid weer in ons favo vakantieland te zijn. Het voelde meteen weer heel vertrouwd. En ondanks dat we al wel eerder in Zuid Californië zijn geweest, hebben we toch weer nieuwe dingen gezien en gedaan. We hebben mooie natuurparken bezocht maar hebben ook lekker geshopt. We hebben heel warm weer gehad (in de woestijn) en fris weer (hoog op de berg). Al met al hebben we het weer reuze naar ons zin gehad.

En nu gaan we bedenken waar onze volgende reis heen gaat, maar eerst nog even van de jetlag afkomen :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten