woensdag 20 april 2022

Wat vooraf ging

Nadat we onze vakantie naar de VS een aantal keren hebben moeten annuleren, gaat het er nu toch eindelijk weer van komen (fingers crossed). We moeten ons nog wel laten testen voor we het vliegtuig in mogen, maar we gaan er maar van uit dat dat goed komt.

We zijn van plan dit jaar twee keer de VS te bezoeken aangezien we wat in te halen hebben. We beginnen met een korte (10 dagen) trip naar Zuid Californië.



Het plan is om van Las Vegas naar Los Angeles te rijden via Palm Springs en San Diego. 
Aangezien we altijd op de bonnefooi reizen, kan dit ook weer een hele andere trip worden. 

Normaliter zoek ik altijd naar goedkope tickets, maar gezien het hele coronagebeuren vond ik het belangrijk om rechtstreeks te vliegen. Ik wil niet er bij een overstap in de VS achter komen dat er iets niet in orde is met mijn papieren. We hebben daarom gekozen voor rechtstreeksee vluchten met de KLM. 

We vliegen op Las Vegas omdat de tijden daarheen beter waren dan wanneer we naar Los Angeles vliegen. Las Vegas vertrekt later, en we zijn niet van het vroege opstaan :)

We hebben zoals gewoonlijk weer een mid-size SUV gereserveerd. Heel fijn om weer in een automaat te rijden. 


Wat alleen een beetje jammer is, is dat alles twee keer zo duur is als de jaren hiervoor. Dure vliegtickets, dure hotels en dure auto. Gelukkig hebben we er twee jaar voor kunnen sparen. En ik weet zeker dat de jackpot ook een keer mijn kant op komt :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten