maandag 25 april 2022

Dag 2: Las Vegas

Normaliter slaap ik de 1e dag in de VS nogal slecht door de jetlag. Tot mijn verbazing was het al bijna 6 uur toen ik wakker werd. Heerlijk geslapen, hoe lekker is dat! Zus heeft me weer een heerlijk kopje koffie overhandigd terwijl we naar het nieuws kijken. We doen het altijd heuuuul rustig aan in de morgen.

Daarna zijn we gaan ontbijten bij een naastgelegen Denny's. Heerlijk Amerikaans ontbijt verorberd, ik voel de kilo's er al aanvliegen :)

Na het uitgebreide ontbijt zijn we via een scenic route naar Valley of Fire gereden. Dit is een heel mooi natuurgebied met rode rotsen en een apart landschap. 

Het was niet druk op de weg... 

We zijn bij verschillende uitzichtpunten gestopt en hebben wat korte wandelingetjes gemaakt. Het was inmiddels aardig warm. 





We vonden het een erg mooi park. Toen we alles gezien hadden zijn we weer naar Las Vegas gereden en hebben we heerlijk buiten op het terras geluncht en wat geshopt. 

Heel gezond allemaal, we hadden stukjes gefrituurde bloemkool met een lekkere dip. We spuugde er niet op :) Inmiddels begonnen we toch wat last van de jetlag te krijgen en zijn we weer naar het hotel gereden. 

We hebben ff gechilld op de kamer en zijn toen naar de mall gelopen om naar een opticien te gaan. Ik had namelijk op mijn zonnebril op sterkte gezeten, en daar kon hij niet tegen. Gelukkig konden ze hem repareren. Daarna zijn we lekker bij een Italiaan wezen eten. Dat was wel grappig, we vroegen een glaasje wijn en kregen een gigantisch glas waar een halve fles wijn in zat. 

Erg lekker gegeten, maar het "glaasje"  wijn koste gewoon 20 dollar! Maar het was wel lekker:) 

Vervolgens zijn we via The Strip weer terug naar het hotel gewandeld waar we nog een afzakkertje nemen. 


Morgen gaan we Las Vegas verlaten en gaan we richting Route 66.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten